Průzkum: Stavební spořitelny zaostávají v komunikaci mailem
Stavební spořitelny ve srovnání s bankami a pojišťovnami komunikují přes e-mail se svými klienty v průměru nejhůře. Žádná ze šesti stavebních spořitelen na trhu neodpověděla na všech sedm zaslaných dotazů. Ani jedna také nereagovala na dotaz v angličtině, vyplývá z průzkumu společnosti United Interactive.
Nejhůře dopadla stavební spořitelna Wüstenrot. Těsně před ní byla největší stavební spořitelna, Českomoravská stavební spořitelna. Nejlépe na fiktivní dotazy klientů naopak odpověděly Všeobecná stavební spořitelna Komerční banky a Raiffeisen stavební spořitelna. S odstupem za nimi byla Stavební spořitelna České spořitelny.
Stavební spořitelny celkově zaostávají za bankami a pojišťovnami, dalšími subjekty finančního sektoru. Podle speciálního indexu dosahují spořitelny průměrné hodnoty 65,1 bodu, zatímco u bank je to téměř 81 a u pojišťoven přes 68 bodů. Mezi sledovanými společnostmi jsou na tom lépe než spořitelny i telekomunikační firmy s indexem 68,8. Horší byli naopak mobilní operátoři s necelými 64 body.