Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Příjmy z internetové reklamy v USA s rekordem

Redakce MAM25. 5. 2004

Příjmy z reklamy na internetu ve Spojených státech v prvních třech měsících roku stouply podle předběžných odhadů o 39 procent na 2,3 miliardy USD a vyšplhaly se tak nejvýše v historii sledovanosti tohoto ukazatele. Ve srovnání s předchozím čtvrtletí příjmy z reklamy stouply o čtyři procenta. Vyplývá to ze studie společností Interactive Advertising Bureau a PriceWaterhouseCoopers.
Příjmy z reklamy na internetu se sledují od roku 1996. Studie vychází z údajů poskytnutých 15 největšími prodejci reklamy na internetu.
Poptávka po reklamě na internetu po několikaletém poklesu způsobeném krachem některých internetových firem začala znovu oživovat v roce 2003. Svého vrcholu 8,09 miliardy USD dosáhly příjmy z internetové reklamy v roce 2000. Loni činily 7,27 miliardy USD. V letošním roce očekávají analytici růst až o 20 procent.
Nejvíce se zvyšuje poptávka po reklamě na stránkách vyhledávačů. Společnost Google již dříve uvedla, že její příjmy z reklamy v prvním čtvrtletí stouply proti předchozím třem měsícům o 27 procent na 375,3 milionu USD. Vyhledavač Yahoo zaznamenal zvýšení o 16 procent na 635 milionů USD.
Největší inzerenti stále utrácejí na internetu pouze zlomek svých reklamních rozpočtů. Tato částka však stabilně roste, protože uživatelé tráví surfováním na webu stále více času. Nové technologie také usnadňují možnost kontroly efektivnosti těchto inzerátů, napsaly agentury Reuters a AP.

×

Prodeje počítačů se zvýší, podniky obnovují sítě

Starší článek

Reklama na Česko “Přijeďte zpomalit” nevzbuzuje příliš nadšení

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více