Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Prezidentský kandidát Kerry zahájil televizní kampaň

Redakce MAM4. 5. 2004

Zatímco prezidentský kandidát amerických demokratů John Kerry zahajuje rozsáhlou televizní reklamní kampaň v hodnotě 25 milionů dolarů, jeho republikánský soupeř, prezident George Bush se v pondělí vydal na dvoudenní předvolební cestu autobusem po klíčových státech Michigan a Ohio.
Při zastávkách v obou průmyslových státech, kde za jeho vlády vzrostla nezaměstnanost, Bush kritizoval Kerryho jako “rozhazovače” a člověka, který “zvýší Američanům daně”. Prezident musí mluvit jasně a myslet vážně to, co říká, dodal Bush, jehož kampaň se snaží Kerryho líčit jako váhavce a tradičního demokrata zvyšujícího daně a státní výdaje.
Kerryho kampaň zase začíná vysílat dva minutové šoty po tři týdny v 19 amerických státech, ve kterých odborníci očekávají v listopadových volbách těsný výsledek. Šoty líčí Kerryho jako vojáka ve Vietnamu, v pozdější roli prokurátora i jako současného senátora. Cílem šotů je podle pozorovatelů právě smazat dopad útoků Bushova týmu, který ho vykresluje jako nerozhodného politika.
Cesty autobusem patří k tradičním prvkům amerických předvolebních kampaní a mají ukázat kandidáta v těsném kontaktu s voliči. Bushova karavana čítá osm autobusů – jeho autokar o třech místnostech, náhradní vůz, autobus osobních strážců a čtyři autobusy s novináři. Voliči v Michiganu i Ohiu jsou tradičně těsně rozdělení mezi demokraty a republikány.

×

CCB Finance s logem mateřské Santander Consumer Finance

Starší článek

Pivo se stále více stáčí do sudů, pije se častěji v hospodách

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více