Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Podíl sledovanosti v hlavním čase klesl jen ČT1

Redakce MAM26. 5. 2004

Pouze ČT1 klesl minulý týden podíl sledovanosti v hlavním vysílacím čase, Nově, Primě a programu ČT2 naopak vzrostl. Na Novu se dívalo v hlavním vysílacím čase v týdnu od 17. do 23. května 48,4 procenta lidí, což je o 0,3 procenta více než předminulý týden. ČT2 sledovalo 5,8 procenta lidí, což je 1,1 procentního bodu více než v předchozím týdnu. Nejméně vzrostl v hlavním čase podíl diváků Primy – na 21,07 z 21,04 procenta. Údaje o sledovanosti zveřejnila na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch Asociace televizních organizací.
Co se týče celodenní sledovanosti, nejvíce diváků sledovalo Novu, jejíž podíl nepatrně klesl na 43,72 procenta ze 43,78 procenta. Druhé místo i tento týden drží Prima s podílem 22,8 procenta oproti 22,2 procenta z předchozího týdne. “Tato hodnota je zatím nejvyšším průměrným týdenním podílem Prima TV v letošním roce. Za celé období, kdy je sledovanost měřena elektronicky, jde o 5. nejlepší týden Prima TV,” informovala mluvčí Primy Jana Malíková. Podíl diváků ČT2 vzrostl na 6,8 z 6,5 procenta, podíl diváků ČT1 však klesl na 20,8 z 21,7 procenta v předminulém týdnu.
V žebříčku 20 nejsledovanějších pořadů jsou i tento týden pořady pouze TV Nova. Nejvíce diváků vůbec sledovalo nedělní Televizní noviny, 3,34 milionu, tedy 39,4 procenta všech dospělých obyvatel. Na další díl Česko hledá SuperStar se dívalo jen o procento méně dospělých, tedy 3,33 milionu obyvatel.
Nejsledovanějším pořadem Primy byl minulý týden nedělní Zpravodajský deník, který zhlédlo 15,8 procenta dospělých, tedy 1,34 milionu lidí starších patnácti let. Na ČT1 nejvíce lákal pondělní seriál Místo nahoře a nedělní Události – oba pořady sledovalo 20,8 procenta dospělých, tedy 1,76 milionu osob. Nejsledovanějším na ČT2 byl úterní pořad Na plovárně – vidělo jej 6,3 procenta, tedy 534 tisíc dospělých diváků.

×

Omega Pharma koupí některé značky od Pfizeru

Starší článek

Veverková nebude od června mluvčí vlády

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více