Počet mobilů v ČR u hranice 10 milionů

14. 5. 2004 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Počet aktivních mobilních telefonů v ČR se v prvním čtvrtletí zvýšil o 178 000 na 9,89 milionu a přiblížil se tak desetimilionové hranici. Na 100 Čechů tak připadalo 97 mobilních telefonů. Vyplývá to ze sdělení jednotlivých operátorů.
Navzdory předpovědím odborníků se letos růst počtu nových zákazníků příliš nezpomalil a byl jen o zhruba 10 000 nižší než loni. Operátoři očekávají, že by do konce roku mohl na každého obyvatele připadat jeden mobilní telefon. Počet jejich skutečných uživatelů však bude nižší, protože asi pětina lidí používá více SIM karet.
Nejvíce zákazníků získal v prvním čtvrtletí Eurotel, který aktivoval 68 000 nových zákazníků a zvýšil jejich počet na 4,28 milionu. Následuje Český Mobil s přírůstkem 67 000 klientů na 1,61 milionu. Nejméně, 43 000 nových uživatelů, přilákal T- Mobile, který měl na přelomu března a dubna 3,99 milionu klientů.
T-Mobile měl i nejnižší průměrný příjem na zákazníka. Ten se na konci 1. čtvrtletí pohyboval kolem 452 korun. Nejvyšší hodnotu tohoto ukazatele měl Český Mobil, který vykázal kolem 623 korun, Eurotel uvádí 503 Kč na uživatele.
Operátoři dohromady vydělali přes tři miliardy korun. Zákazníci za mobilní služby v prvním čtvrtletí zaplatili přes 16 miliard korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.