Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Po více než padesáti letech mění Městská knihovna v Praze logo

Redakce MAM21. 5. 2004

Po více než padesáti letech mění Městská knihovna v Praze své logo. Nové logo vzešlo z dílny studenta Vysoké školy umělecko-průmyslové (VŠUP) Libora Jelínka a je vytvořeno na základě dvou znaků – dvojtečky a středníku – v různých barevných kombinacích. Chtěli jsme logo moderní, odpovídající 21. století, řekl ředitel knihovny Tomáš Řehák při představení nového loga.
Diskuse o novém logu se podle Řeháka vedla řadu let. Rozhodujícím momentem bylo navázání spolupráce s ateliérem VŠUP vedeného Rostislavem Vaňkem, jehož studenti nakonec předložili na 40 návrhů. “Nakonec jsme vybrali logo, které mělo nejvíce příznivců, ale zároveň bylo také nejvíce kontroverzní,” přiznal Řehák, podle něhož mnohým vadila přílišná “jednoduchost” loga.
Autor návrhu si podle svých slov vybral symboly dvojtečku a středník proto, že se chtěl vyhnout klišé v podobě otevřené knihy. “V knihovně nejsou důležité ani tak knihy, ale texty, které obsahují. A tak jsem hledal jejich zástupný symbol,” uvedl Jelínek, který je i autorem nové grafické podoby internetových stránek knihovny www.mlp.cz.
Nové logo by se mělo podle Řeháka stát sjednocující linkou knihovny a jejích 48 poboček. Ocitne se nejen na budovách, v interiérech či nových čtenářských průkazkách, ale také na upomínkových předmětech, jakými budou hrnečky, deštníky či třeba trička.

×

Zlínský Den reklamy nabídne soutěžní přehlídku i konferenci

Starší článek

Hudební portál Napster vstoupil na evropský trh

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Nutline

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více