Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Omega Pharma koupí některé značky od Pfizeru

Redakce MAM26. 5. 2004

Belgický farmaceutický prodejce Omega Pharma koupí 60 evropských značek léků a zdravotních přípravků od amerického koncernu Pfizer Inc. Omega Pharma za ně zaplatí 135 milionů eur v hotovosti.
Mezi kupovanými značkami budou dominovat zejména prostředky péče o pleť, vlasy a ženské zdraví, které v minulém roce vytvořily tržby přesahující 80 milionů eur. Jde o volně prodejné léky. Dohoda se týká pouze značek, nikoli zaměstnanců. Očekává se, že firmy dokončí transakci zhruba na konci příštího měsíce.
Omega Pharma je maloobchodní prodejce léků a zdravotních přípravků. Díky dohodě s Pfizerem a chystané koupi italské firmy s volným prodejem léků zvýšila Omega Pharma odhad letošních tržeb na 845 milionů eur z předchozího odhadu 820 milionů.
Pfizer využil opce na prodej přípravků ve snaze zaměřit se na své klíčové značky. Díky převzatým značkám vstoupí Omega na trhy v Itálii, Irsku, Skandinávii a Švýcarsku. Svůj podíl si navíc zvýší ve Francii, v Německu a Británii.

×

ČRo zpřístupnil stránky o druhé světové válce

Starší článek

Podíl sledovanosti v hlavním čase klesl jen ČT1

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Být stále mlád je v marketingu zadara

Letos to je dvacet let od chvíle, kdy mne vysoká škola vyslala vstříc osudu. Mohu tedy prohlásit, že pracuji dvacet let v marketingu. Co…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více