Nový časopis o bydlení

10. 5. 2004 00:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

První číslo nového časopisu Stavíme domov z vydavatelství Časopisy pro volný čas vyjde 1. července. Časopis, který bude vycházet jako čtvrtletník, se chce zaměřit na přestavby, dostavby, rekonstrukce a úpravy domů a bytů. Je určen pro všechny, kteří připravují nebo provádějí stavební úpravy svého domu a bytu nebo se této činnosti věnují jako své profesi. Vydavatel chce novým časopisem zaplnit volné místo na trhu. Stavíme domov bude vycházet v nákladu 25 tis. výtisků a bude se prodávat za 49 Kč.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.