Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Novu sledovalo v hlavním čase minulý týden téměř polovina diváků

Redakce MAM20. 5. 2004

Téměř polovina dospělých diváků sledujících televizní vysílání se minulý týden dívala v hlavním vysílacím čase na TV Nova. Její podíl sledovanosti od 10. do 16. května stoupl na 48,1 procenta z 38,1 procenta v předminulém týdnu. Naopak počet diváků ČT2 ve stejném čase klesl na 4,7 z 24,1 procenta. Druhým nejsledovanějším programem v hlavním vysílacím čase byl ČT1, který sledovalo 22 procent diváků před obrazovkami, na Primu se dívalo jen o procento méně lidí.
Údaje o sledovanosti zveřejnila na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch Asociace televizních organizací.
Mezi dvaceti nejsledovanějšími pořady minulého týdne se nachází pouze pořady stanice TV Nova. Nejvíce diváků zhlédlo Televizní noviny v neděli 16. dubna – 2,98 milionu lidí, tedy 35,1 procenta dospělé populace. Na druhém místě se umístila soutěž Česko hledá SuperStar, kterou v ten samý den večer vidělo 34,4 procenta dospělých, tedy 2,91 milionu lidí.
V porovnání celodenní sledovanosti měla minulý týden největší podíl rovněž TV Nova – 43,8 procenta. Za ní následují Prima TV s 22,17 procenta, ČT1 s 21,73 procenta a ČT2, kterou sledovalo 6,49 procenta diváků.
Největší zájem měli diváci Primy o nedělní Zpravodajský deník, který vidělo 15,5 procenta dospělé populace, tedy 1,31 milionu lidí. Další díl seriálu Třicet případů majora Zemana zhlédlo 14,6 procenta dospělých, což je 1,24 milionu osob. Na ČT1 zvítězil seriál Místo nahoře, na který se v pondělí dívalo 21,7 procenta lidí starších 15 let, tedy 1,84 milionu dospělých. Na ČT2 nejvíce diváků přilákal pondělní pořad Kamikadze v barvě – 6,5 procenta dospělých, což je 551 tisíc diváků.

×

ČT hospodařila ve čtvrtletí se ziskem sto milionů

Starší článek

Eurotel bude své zákazníky lákat na SuperStar

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více