Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejznámějším přípravkem k redukci váhy jsou koktejly

Redakce MAM18. 5. 2004

Nejznámějším prostředkem k redukci váhy jsou v České republice koktejly. Nejvíce dotázaných také jejich pomoci při hubnutí využilo a plánuje využít. Naopak málo oslovených by chtělo vyzkoušet dietní polévky a tyčinky, léky na předpis nebo takzvané spalovače tuků. Vyplývá to z průzkumu agentury TNS Factum.
O existenci koktejlů na hubnutí vědělo 71 procent dotázaných starších 15 let. Účinky koktejlu vyzkoušelo 17 procent z nich, 11 procent hodlá jeho pomoci v budoucnu využít. S odstupem za koktejly obsadily druhou pozici vlákninové přípravky, které zná téměř třetina lidí a pět procent z nich je chce vyzkoušet.
Více než pětina respondentů pak ví o dietních tyčinkách a polévkách, o něco méně lidí – asi 17 procent – zaznamenalo existenci přípravků urychlujících metabolismus, takzvaných spalovačů tuků. Jen 15 procent lidí si v souvislosti s redukcí váhy vybavilo léky, které musí předepsat lékař.
Zatímco nejvíce lidí je odhodláno při hubnutí využít pomoci koktejlů, po zmíněných dietních tyčinkách, polévkách a lécích na předpis by sáhla pouhá tři procenta dotázaných. Spalovačů tuků by využilo ještě o jedno procento méně.

×

Britský Independent plně v  kompaktním formátu

Starší článek

Sony Music a EMI si přetahují umělce

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více