Nejznámějším přípravkem k redukci váhy jsou koktejly

18. 5. 2004 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejznámějším prostředkem k redukci váhy jsou v České republice koktejly. Nejvíce dotázaných také jejich pomoci při hubnutí využilo a plánuje využít. Naopak málo oslovených by chtělo vyzkoušet dietní polévky a tyčinky, léky na předpis nebo takzvané spalovače tuků. Vyplývá to z průzkumu agentury TNS Factum.
O existenci koktejlů na hubnutí vědělo 71 procent dotázaných starších 15 let. Účinky koktejlu vyzkoušelo 17 procent z nich, 11 procent hodlá jeho pomoci v budoucnu využít. S odstupem za koktejly obsadily druhou pozici vlákninové přípravky, které zná téměř třetina lidí a pět procent z nich je chce vyzkoušet.
Více než pětina respondentů pak ví o dietních tyčinkách a polévkách, o něco méně lidí – asi 17 procent – zaznamenalo existenci přípravků urychlujících metabolismus, takzvaných spalovačů tuků. Jen 15 procent lidí si v souvislosti s redukcí váhy vybavilo léky, které musí předepsat lékař.
Zatímco nejvíce lidí je odhodláno při hubnutí využít pomoci koktejlů, po zmíněných dietních tyčinkách, polévkách a lécích na předpis by sáhla pouhá tři procenta dotázaných. Spalovačů tuků by využilo ještě o jedno procento méně.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.