Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nakladatelství Petit Press pohltilo Košický večer

Redakce MAM5. 5. 2004

Největší vydavatelství regionálních novin na Slovensku Petit Press a.s., které je součástí nakladatelského domu Verlagsgruppe Passau, pohltilo začátkem tohoto týdne další regionální list – Košický večer. Informoval o tom šéf nakladatelství Alexej Fulmek.
Podle Fulmeka společnost Petit Press převzala vydávání Košického večera od 3. května, přičemž do konce měsíce chce tento list “přibližovat” dosud konkurenčnímu listu Korzár-Košický denník. V praxi to bude znamenat, že večerník bude celý měsíc přebírat nejlepší texty listu Korzár-Košický denník. Podle zdrojů z vydavatelství Petit Press však název listu “Večer” zůstane zřejmě zachován, od 1. června ale bude vycházet pouze jako týdeník každý pátek.
Akciová společnost Petit Press vydává v současnosti po celém Slovensku 31 regionálních i celoslovenských titulů s týdenním nákladem přes 800.000 kusů.

×

Hokej vydělá televizi nejvíc, když hráči sedí na střídačce

Starší článek

Společnost Metro bude v New Yorku zdarma vydávat noviny

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více