Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na Šumpersku začal vycházet nový list Týden na severu

Redakce MAM7. 5. 2004

Regionální noviny Týden na severu začaly v dubnu vycházet na Šumpersku. Čtyřiadvacetistránkový týdeník chce podle šéfredaktora Jiřího Marečka zaplnit mezeru na místním mediálním trhu. Na Šumpersku několik let vycházel týdeník Moravský sever, který ale nakonec skončil pod křídly Olomouckého dne z vydavatelství Vltava-Labe-Press.
“Především reagujeme na absenci ryze regionálního týdeníku na místním trhu. Podobně, jako je tomu v jiných západoevropských zemích, kde souběžně vycházejí celostátní periodika a noviny krajského a regionálního formátu, považujeme i my takový model za funkční,” řekl Mareček.
Redakční tým Týdne na severu tvoří pětice redaktorů. Týdeník podle Marečka vychází v šestitisícovém nákladu. List vydává šumperská společnost Jam Promotion, jejímž jednatelem je bývalý majitel Moravského severu Dušan Slavík.
“Čísla o prodejnosti v tuto chvíli analyzujeme. Nicméně je zřejmé, že prodej má pozvolnou, ovšem zjevně stoupající úroveň,” uvedl Mareček.
V uplynulých letech v Olomouckém kraji postupně vycházelo a zaniklo několik regionálních novin. Tradiční Hanácké noviny, které od začátku 90. let minulého století kromě Olomoucka zpravodajsky pokrývaly i další čtyři bývalé okresy Olomouckého kraje, se později sloučily s Olomouckým dnem. Podobný osud poté potkal také Moravský sever, Hranický týden, Prostějovský týden a Nové Přerovsko. Denní náklad Olomouckého dne se nyní pohybuje kolem 25 000 výtisků.

×

ARBOmedia: Vyřazením českého týmu zřejmě mírně klesnou příjmy z reklamy

Starší článek

Společnost Playboy ztrojnásobila čtvrtletní zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více