Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na Hobby do Českých Budějovic přijede 600 firem

Redakce MAM17. 5. 2004

Přes 600 vystavovatelů a obchodníků se letos představí na 13. ročníku výstavy Hobby, která se od středy do soboty uskuteční na českobudějovickém výstavišti. Vystavovatelé se budou prezentovat na více než 15 000 metrech čtverečních, informovala vedoucí útvaru výstav Michaela Krištůfková.
“Po mezinárodním agrosalonu Země živitelka je Hobby naší druhou nejsilnější výstavou. Je totiž určena pro nejširší veřejnost,” dodala. Na výstavě bude k vidění především nářadí, zařízení pro kutily, potřeby pro zahrádkáře, kuchyňské potřeby a sportovní vybavení. Návštěvníci se mohou těšit i na prezentaci nábytkářských firem a výrobců stavebních materiálů.
Zájemcům budou po celou dobu výstavy k dispozici poradny ochrany rostlin a úspor energií. Zkušenosti jim předají také odborníci na včelařství a zahrádkářství. Připraveny jsou ukázky lidových řemesel, měření cholesterolu, šestý ročník soutěže psů a další doprovodné kulturní akce.
Loni se na českobudějovickém výstavišti konalo 12 výstav, na kterých se představilo 1944 vystavovatelů. Výstaviště loni navštívilo téměř 345 000 lidí.
Základní kapitál Výstaviště České Budějovice je 248,5 milionu korun, většinovým vlastníkem je Podpůrný a garanční rolnický a lesnický fond. Vedle pořádání výstav se společnost zabývá rovněž dodávkami výstavních stánků, reklamou a zajišťováním prezentací firem.

×

Rozhlasová síť Hey! se snaží proniknout na Slovensko

Starší článek

Legalizace gay sňatků může v USA rozhýbat trh s blahopřáními

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více