Podíl sledovanosti druhého programu České televize stoupl minulý týden v hlavním večerním vysílacím čase na 24 procent, tedy o čtyři procentní body. Program tak druhý týden po sobě předčil díky přenosům z mistrovství světa v hokeji Primu i ČT1. Podíl Novy klesl na 38,1 z 39,3 procenta a Primě stoupl na 17,2 ze 16,5 procenta. ČT1 sledovalo 16,9 procenta diváků, kteří byli u obrazovek, tedy o tři procentní body méně než v předminulém týdnu.
Údaje o sledovanosti zveřejnila na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch Asociace televizních organizací.
Na hokejové přenosy z mistrovství světa se podle ČT letos dívalo díky domácímu prostředí i nové hale více diváků než loni při šampionátu ve Finsku. Vůbec nejvíce diváků minulý týden sledovalo prodloužení hokejového zápasu České republiky se Spojenými státy – 38,5 procenta dospělé populace, tedy 3,27 milionu lidí. Rozhodující penaltový rozstřel pak zhlédlo o 40 tisíc diváků méně.
Třetím nejsledovanějším pořadem byly minulý týden nedělní Televizní noviny na Nově. Vidělo je 37,2 procenta dospělých obyvatel, tedy 3,16 milionu lidí. Nejúspěšnější pořad předminulého týdne Česko hledá SuperStar přitom klesl na deváté místo a vidělo jej 33,1 procenta diváků, tedy 2,8 milionu lidí.
Také v celodenním podílu sledovanosti předčila ČT2 v týdnu od 3. do 9. května programy ČT1 a Prima. Novu sledovalo 37,5, druhý program ČT 19,5, Primu 19,3 a ČT1 18,4 procenta dospělých diváků před televizními obrazovkami.
Největší zájem měli diváci ČT o Události a seriály Místo nahoře a Hříšní lidé města pražského. Deset nejsledovanějších pořadů na ČT2 se skládalo pouze z hokejových utkání. Na Nově lákaly nejvíce Televizní noviny a Česko hledá SuperStar, na Primě se lidé nejvíce dívali na dva díly seriálu Rodinná pouta. Oba zhlédlo 14,7 procenta dospělé populace, tedy téměř milion a čtvrt lidí.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?