Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Microsoft uvedl nový ochranný software

Redakce MAM4. 5. 2004

Koncern Microsoft uvedl včera nový software na ochranu autorských práv. Podle tiskového vyjádření podniku systém umožňuje, aby si uživatelé na určitou dobu pronajali určité písně nebo filmy. Po tuto dobu si je budou moci přehrávat na přenosných přehrávačích, mobilních telefonech nebo na domácích multimediálních přehrávačích.
Technologie správy autorských práv digitálních médií (DRM) chrání obsah takto pronajatých děl před piráty, informoval mluvčí Microsoftu Jason Reindorp. Novinka neomezuje žádný film ani hudební nahrávku určitým počtem přehrání, jde jen o časové omezení.
S novou technologií si tak může uživatel vypůjčit několik filmů na dlouhou cestu, stáhnout si je na přenosný přehrávač a sledovat je po celou dobu, na kterou si pronájem zaplatil. Nová technologie však bude pracovat pouze na nových přenosných přehrávačích, které by se měly na trh dostat během příštích dvou až tří měsíců.
“V tuto chvíli všechny současné modely předplatného, které jsou na trhu, jsou omezeny tím, že je nelze použít mimo počítač,” dodal mluvčí. Zájem o využití nové technologie pro svá díla již vyjádřilo několik společností, včetně firmy Walt Disney, Time Warner, ale i takové podniky jako je Napster firmy Roxio.
Firma Microsoft podle zpravodajského serveru Infoworld doufá, že novým systémem licencování médií sníží v této oblasti výrazný náskok služby iTunes firmy Apple, která používá vlastní systém ochrany hudebních nahrávek.

Hospodářské noviny, 4. 5. 2004, autor: (haf, čtk)

×

Západní studenti mají největší zájem o L’Oréal, BMW a Coca-Colu

Starší článek

České firmy prorážejí u zahraničních řetězců

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více