Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Median: Každý pátý Čech chce letos strávit dovolenou v tuzemsku

Redakce MAM4. 5. 2004

Každý pátý Čech chce prožít letošní dovolenou v tuzemsku. Nejoblíbenějším typem letní dovolené však přesto zůstává pobyt u moře, který plánuje přes 17 procent Čechů. Vyplývá to z výzkumu Market&Media&Lifestyle- TGI, jenž v 2. polovině loňského roku provedla společnost MEDIAN.
Do Chorvatska zamíří podle uvedeného průzkumu v letošním roce více než osm procent Čechů. Řecko chce navštívit 3,8 procenta dotázaných. V pořadí oblíbenosti následují Itálie, Slovensko, Španělsko, Francie, Rakousko a Bulharsko.
Lidé, kteří volí dovolenou v tuzemsku, dávají nejčastěji přednost pobytu u vody. Podle průzkumu chce takto strávit svou dovolenou 6,8 procenta Čechů. Na chatě či chalupě prožije dovolenou 6,2 procenta Čechů, 5,3 procenta ji stráví u příbuzných. Doma zůstanou necelá tři procenta Čechů, stejný počet lidí vyrazí na poznávací zájezd do zahraničí. Nejméně lidí, 1,7 procenta, využije dovolené k pobytu v lázních.
Společnost Median zjišťovala názor Čechů na prožití dovolené od 23. června do 14. prosince 2003. Více než osm tisíc dotázaných ve věku od 12 do 79 let odpovídalo na otázky, jaký typ dovolené plánuje v následujících 12 měsících a kde chce prožít pobyt.

×

Pivo se stále více stáčí do sudů, pije se častěji v hospodách

Starší článek

Povinnost spisovné češtiny v zákoně nebude

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více