Mattel poprvé s letní kampaní

17. 5. 2004 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Výrobce hraček Mattel, v ČR zastoupený firmou Global Express, uvádí na trh nové kolekce. Zároveň je to poprvé, co na podporu jejich uvedení nasadí na českém trhu reklamu v jiném než předvánočním období, které na trhu hraček tvoří výrazný vrchol sezony. Podobná strategie „malé sezony“ je v tomto segmentu spíše výjimkou a uplatňuje ji např. značka Lego. Komunikační kampaň, postavená na televizních spotech, doprovodí jednak zcela novou letní řadu panenek Barbie – Barbie California, dále řadu Barbie princezny a z chlapeckých hraček jsou hlavním propagovaným produktem angličáky Hot Wheels Croc Crunch.

-Bohuslav Bohuněk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.