Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Lidé si mohou vsadit i na třetí Test národa na Nově

Redakce MAM12. 5. 2004

Lidé si mohou vsadit i na třetí pokračování soutěže Test národa, které v sobotu odvysílá televize Nova. V soutěži “Já a ty – test národa 2004” bude sedm skupin účastníků prezentovat své schopnosti být dobrými partnery. Společnost Sazka přijímá sázky na vítězství jedné ze skupin i jednotlivců až do sobotních 20:50, informoval mluvčí Sazky Zdeněk Zikmund.
Soutěže se zúčastní celkem sedm skupin soutěžících – vdané a ženatí, lesbičky a gayové, holohlaví, celebrity, šéfové, svobodní a jedináčci. Sazka dává největší šance na vítězství vdaným a ženatým, na něž vypsala nejnižší kurz – 3,3. Kurzem 3,8 bookmakeři zhodnotili šance lesbiček a gayů a číslem 4,0 možnosti celebrit a holohlavých. Nejméně důvěřují jedináčkům, jimž stanovili kurz 7,0.
Lidé si rovněž mohou vsadit na jednotlivé soutěžící. Nejnižší kurz – 4,5 – vypsala Sazka na vítězství běžce na lyžích Lukáše Bauera a hudebního skladatele Karla Svobody. Naopak za nejméně pravděpodobnou považuje společnost výhru nové Miss ČR Jany Doležalové, a vypsala na ni proto kurz 9,0. Skeptiští jsou bookmakeři i k možnému triumfu herečky Jany Paulové a fotografa Jana Saudka, jimž stanovili shodný kurz 10,0.
Soutěž “Já a ty – test národa 2004” je třetím pokračováním televizního klání, jehož dva první díly Nova odvysílala v loňském roce. V prvním měřili soutěžící své IQ, v druhém pokračování zkoumali svoji paměť.

×

Aktuální dopravní informace jsou i na stránkách teletextu ČT1

Starší článek

Agentura Communication design připraví magazín ČSA

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více