Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Liberty Media má čtyřnásobně vyšší tržby, ale přitom ztrátu

Redakce MAM11. 5. 2004

Mediální konglomerát Liberty Media Corp. v prvním čtvrtletí zvýšil čtyřnásobně tržby, ale kvůli objemným investicím vykázal ztrátu deseti milionů dolarů. Loni za leden až březen Liberty Media vydělala 132 milionů dolarů. Skupinu
kontroluje magnát John Malone.
Tržby Liberty Media se ve čtvrtletí zvýšily na 2,37 miliardy dolarů, když před rokem činily 505 milionů. Ve vyšších tržbách se odráží kromě jiného loňská koupě 57 procent kabelového kanálu QVC od společnosti Comcast Corp.
V tržbách jsou konsolidované i výsledky nadnárodní kabelové společnosti UnitedGlobalCom. Hlasovací majoritu v UGC získala Liberty Media letos v lednu. Při stejných aktivech jako před rokem by se tržby společnosti zvýšily o 18,5 procenta.
V přepočtu na akcii dělá ztráta firmy zápornou nulu, loňský čtvrtletní zisk byl zhruba pět centů na akcii. Výsledku letos přesto napomohly vyšší příjmy ve všech programových divizích Liberty Media.
Akcionáři dříve kritizovali Liberty za komplikovanou vlastnickou strukturu a pasivní minoritní podíly. Společnost se proto nyní snaží prodat zahraniční aktiva a svou strukturu chce zjednodušit. Očekává se, že prodej dokončí letos v létě, napsala agentura Reuters.

×

Centrum a Seznam chystají rozšíření emailových schránek na 1 GB

Starší článek

ARBOmedia: Neúspěch Česka je pro reklamu spojenou s hokejem ztráta

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více