Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Konec Přátel v Americe

Redakce MAM6. 5. 2004

Po deseti letech úspěšného vysílání spadne 6. května za seriálem Přátelé opona. Ať už se k němu stavěli diváci i kritika jakkoli, najde se jen málo takových, kteří nesouhlasí s názorem, že bude velmi těžké vyplnit mezeru, která po jejich skončení v hlavním vysílacím čase televize NBC vznikne.
Předpokládá se, že poslední díl seriálu o šestici mladých lidí bude sledovat 40 až 50 milionů diváků, aby především zjistili, jak to dopadne s rodičovskou dvojicí Rachel a Ross – jestli skutečně skončí jako přátelé nebo jeden v náručí druhého.
“Bude to jeden z nejsledovanějších programů roku. Bude to událost, která bude dominovat konverzacím Američanů,” tvrdí Tim Spengler, špičkový nákupčí televizních programů pro newyorská média.
NBC se snaží vytěžit z finále Přátel co nejvíce. Před posledním dílem tak poběží hodinová retrospektiva dosavadních deseti sezón. Stejný večer se také šest hvězd seriálu – Jennifer Anistonová, Courteney Coxová Arquettová, Lisa Kudrowová, Matt LeBlanc, Matthew Perry a David Schwimmer – objeví v noční talk- show konferenciéra Jaye Lena, která se bude konat v kavárně Central Perk, v níž se pravidelně odehrávala část děje Přátel.
Přátelé se vnutili do amerických domácností v roce 1994 a jejich cílem bylo jen odvést lidi od stresů 90. let. Od té doby se ale jejich vzlety i pády a životní peripetie staly součástí životů milionů Američanů. Popularitu si získali i v dalších zemích včetně Česka, kde seriál vysílá Česká televize.

×

Nejposlouchanějším rádiem ČRo 1, nejčtenější Blesk

Starší článek

Na festivalu Zlatá Praha bude soutěžit 120 pořadů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více