KitKat hledá Superstar

31. 5. 2004 10:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Společnost Nestlé Česko připravila soutěž „KitKat hledá Superstar“. Značka KitKat je sponzorem pořadu a cílem soutěže, jež probíhá před vybranými hypermarkety, je vytipovat ve vybraných regionech nejlepší zpěváky, kteří získají lístky na přímý přenos soutěže Česko hledá Superstar. Mediálním partnerem soutěže KitKat hledá Superstar jsou Deníky Bohemia a Moravia. Značka KitKat je pro společnost Nestlé světově číslem jedna v cukrovinkách. Cílovou skupinou jsou mladí lidé ve věku 15-30 let.

-bob-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení