Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kabelová firma Comcast bude poskytovat telefonní služby

Redakce MAM27. 5. 2004

Společnost Comcast, která je největším provozovatelem kabelové televize ve Spojených státech, se rozhodla rozšířit svoji nabídku o poskytování telefonních služeb. Firma chce do roku 2006 nabízet telefonní služby více než 40 milionům domácností.
Společnost hodlá využít technologii Voice over IP (VoIP), která prostřednictvím kabelového modemu umožňuje přenos telefonních hovorů přes vysokorychlostní datové linky. Firma tak následuje konkurenty Time Warner Cable, Cablevision Systems a Cox Communications.
Kabelové společnosti doufají, že spojením telefonních, internetových a televizních služeb přetáhnou klienty od tradičních telefonních společností a současně odradí spotřebitele od odchodu k satelitní televizi, píše agentura Reuters.
Comcast je s 21,5 milionu zákazníků mnohem větší než její kabeloví konkurenti a podle analytiků představuje nejvýznamnější dlouhodobou hrozbu pro telekomunikační operátory ve všech oblastech, kde působí. “Comcast se během následujícího desetiletí pravděpodobně stane jednou z největších telefonních společností,” prohlásil John Hodulik z banky UBS.

×

Největším podnikem světa opět General Electric

Starší článek

Chauvel: Nikdo neví, která fotka bude ta magická, jež něco změní

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více