IAB spouští Insight

3. 5. 2004 08:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Sdružení Interactive Advertising Bureau Česká republika (IAB) spustilo projekt IAB Insight k mapování nákupního chování a využívání vybraných služeb uživateli internetu. Dotazování na reprezentativním vzorku 600 respondentů má poskytnout informace o využívání restaurací rychlého občerstvení, používání automobilů a mobilních telefonů. „První data sloužící např. jako podklad pro optimalizaci rozsahu využití internetové reklamy v rámci mediálního mixu dáme již tento týden k dispozici širší veřejnosti, detailní výsledky s možností třídění podle různých kritérií (např. pohlaví, věk) budou zdarma poskytovány členským společnostem IAB ČR,“ řekl mluvčí IAB Jan Maňas.

-sch-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení