Huggies přicházejí s dosud největší změnou

17. 5. 2004 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Kimberly-Clark uvádí na trh v prémiovém segmentu jednorázové plenky Huggies Super-Flex, které představují dosud největší změnu značky Huggies. Jejich launch doprovodí největší komunikační aktivita značky v tomto roce. Změny zahrnují jednak změnu názvu produktů z Huggies Freedom na mezinárodně čitelnější Huggies Super-Flex, jenž má odkazovat na hlavní benefit – flexibilitu. Změnou prošel i design výrobku a obalu. Uvedení novinky provází televizní reklama, tisková inzerce, internetová kampaň, POS materiály, sampling vzorků, hostesky na prodejnách informující o změnách, druhotné umístění na obchodech, directmarketingové aktivity včetně využití ve věrnostním Huggies klubu.

-Bohuslav Bohuněk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.