Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

GfK: Lidé očekávají od lékárníka radu a příjemné vystupování

Redakce MAM6. 5. 2004

Lidé očekávají od lékárníka především odbornou radu při výběru léku a příjemné vystupování. Vyplynulo to z dubnového průzkumu společnosti GfK Praha. Dotázaní většinou souhlasili s tím, aby volně prodejné léky byly jen v lékárnách. Stejný názor má i Česká lékárnická komora. Zákon umožňuje prodávat mimo lékárny například léčivé čaje, přípravky na průjem a vitaminy.
Pro každého druhého je při výběru lékárny důležitá ochota a příjemné vystupování lékárníka. Téměř polovina lidí počítá s tím, že jim lékárník pomůže s výběrem léku a že se jim poskytne také informace o cenách.
Při výběru lékárny dávají lidé přednost zařízením v nejbližším okolí. Více než čtvrtina jde s receptem do lékárny v blízkosti navštíveného lékaře, pětina v místě bydliště a čtyři procenta blízko pracoviště.
Svoji oblíbenou lékárnu má každý šestý Čech, každý osmý navštěvuje lékárny nahodile. Nižší ceny za stejný lék ovlivňují při výběru lékárny jen šest procent lidí. Slevy a akce jsou důvodem k návštěvě konkrétní lékárny pro dvě procenta lidí.
Nahodile volí lékárnu spíše mladší lidé, loajální k určité lékárně jsou starší občané, kteří také častěji vyžadují aktivní přístup lékárníka a jeho doporučení.
Pětina dotázaných soudí, že volně prodejné léky by měly být i v hypermarketech a supermarketech, 15 procent lidí by si je rádo kupovalo i u benzinových pump, desetina v prodejnách potravin.

×

ČT2 minulý týden předčila Primu i ČT1

Starší článek

Firma CME oznámila čtvrtletní zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více