Generální ředitelkou Prague Post Eva Anderová

13. 5. 2004 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Anglicky psaný týdeník vycházející v Praze The Prague Post má novou generální ředitelku. Do funkce byla jmenována Eva Anderová, která vystřídala Robyn Matraversovou, která se po deseti letech v České republice vrací do Kanady.
„Eva Anderová je zkušená manažerka s podrobnou znalostí mediálního trhu,“ uvedla k volbě spoluzakladatelka, prezidentka a vydavatelka týdeníku Lisa Frankenbergová. Anderová od roku 2003 působila jako mediální konzultantka při uvedení na trh měsíčníku Time in Praha. V letech 2001 až 2003 pracovala jako obchodní ředitelka v Sanoma Magazines Praha a zároveň byla členkou výkonné rady Unie vydavatelů. Předtím pracovala na manažerských pozicích například ve společnostech Delvita, Jacobs Suchard Figaro či Philip Morris v Bratislavě. Rodačka z Trnavy získala vzdělání na Ekonomické univerzitě v Bratislavě a posléze na Slovenské akademii věd. V letech 1985- 1992 pracovala jako vedoucí Ekonomického odboru Prognostického ústavu Slovenské akademie věd. V roce 1997 se s manželem přestěhovala do Prahy, kde působí dodnes. The Prague Post vznikl v říjnu 1991. Přináší obchodní a politické zpravodajství, politickou a kulturní publicistiku. Pravidelně také vydává specializované přílohy zaměřené na různé komerční oblasti jako bankovnictví, finance, reality, technologie a pravidelné sezónní průvodce.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.