Ford na sportovním rádiu

17. 5. 2004 10:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Od května do konce roku bude sponzorem ranní show na britské stanici Talksport automobilka Ford, která již v minulosti spojovala svou značku se sportem, např. s Ligou mistrů. Obchod dohodl MindShare. Podle GfK je Talksport nejposlouchanějším rádiem ve Velké Británii.

-ger-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.