Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Eurovolební seskupení se představila v ČT i ČRo

Redakce MAM26. 5. 2004

Politická seskupení, která se ucházejí o hlasy voličů ve volbách do Evropského parlamentu, se ve středu poprvé sama představila v České televizi a v Českém rozhlase. V příspěvcích tradičně nejčastěji představovala své volební cíle. Řada neparlamentních seskupení ve spotech kritizovala politiku parlamentních stran. Možnost představit se na televizních obrazovkách nevyužily tři strany a jedna koalice.
V televizních příspěvcích kandidující uskupení k představení svého programu využila formu zvukovou, textovou i hranou, nechyběly ani animované krátké filmy. Na kreslený film vsadily ODS a KDU-ČSL, využilo jej také Sdružení nezávislých spolu s Evropskými demokraty.
Zatímco u občanských demokratů se snaží jednotliví kandidáti zdolat laťku ve skoku o tyči, děj animovaného spotu lidovců se odehrává v kuchyni, kde karikatury lídrů strany společně pečou koláč zobrazující složení Evropského parlamentu.
Některé ze spotů podkreslovala evropská hymna – Beethovenova Óda na radost. Využili ji i sociální demokraté, jejichž předseda Vladimír Špidla zdůvodňoval vhodnost volby této strany ze své kanceláře na Úřadu vlády. Strana občanů republiky České jako hudební doprovod spotu zvolila starší hit skupiny Ready Kirken Zejtra mám (svůj den), Republikáni Miroslava Sládka husitský chorál Ktož sú boží bojovníci.
Vedle tradiční podoby spotů se objevily i recesistické příspěvky. Například od Balbínovy poetické strany, která své kandidáty posadila s nahou dívkou do sadu. Strana Helax – Ostrava se baví se zase pokusila o absurdní humor pořadu Tele Tele.
Nesporně hlavně na mužskou část populace byl zaměřen příspěvek Nezávislé iniciativy, která své sliby pronášela ústy lídra kandidátky Nory Baumbergové, známější pod jménem Dolly Buster. Odvážně oblečená Dolly Buster podojila krávu, nakrmila kozla a zapózovala u hromady nevykydaného hnoje.
Kandidující seskupení se od rána představovala také prostřednictvím Českého rozhlasu. Jejich příspěvky se objevovaly na stanicích Radiožurnál, Praha a Vltava. Vysílání spotů, které oběma veřejnoprávním médiím nařizuje zákon, skončí v úterý 8. června.

×

Firmy někdy přeceňují sílu televizní reklamy

Starší článek

ČRo zpřístupnil stránky o druhé světové válce

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více