Mobilní operátor Eurotel chce využít popularity televizní soutěže Česko hledá SuperStar a bude svým klientům na mobilních telefonech nabízet speciální multimediální služby s touto tématikou. Součástí nabídky má být například možnost stahovat si písničky finalistů na mobil či chatování se soutěžícími, uvedla firma. Konkurenční T-Mobile a Český Mobil podobné služby zatím nenabídly.
Eurotel bude při nabídce služeb spolupracovat s hudebním vydavatelstvím BMG, které se na soutěži podílí. „Spojení BMG a Eurotelu na podporu finalistů soutěže představuje vedle více zábavy pro fanoušky i zásadní marketingovou podporu celého projektu,“ uvedl ředitel BMG Czech Republic Milan Herman.
Eurotel nabídne vedle stahování písniček soutěžících například polyfonní vyzváněcí melodii skladby finalistů soutěže, speciální kolekci s logy, egy, MMS s deseti finalisty či SMS.
Uživatelé mobilních telefonů poslali v rámci hlasování v soutěži již téměř šest milionů hlasů v podobě krátkých textových zpráv a telefonátů. Jen za SMS hlasující utratili kolem 35 milionů korun. Lidé ze 42 procent hlasují s Eurotelem, 38 procent hlasujících posílá SMS přes síť T-Mobile a pětina přes Český Mobil.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?