Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Diváci SuperStar za hlasovací SMS utratili přes 30 mil. Kč

Redakce MAM12. 5. 2004

Přes 30 milionů korun dosud utratili diváci televizní soutěže Česko hledá SuperStar za hlasování prostřednictvím zpráv z mobilního telefonu. Příjem si mezi sebe dělí mobilní operátoři, společnost Erika, která hlasování organizuje, a vlastník licenčních práv k soutěži. “Rozdělení zisku z hlasování je interní záležitost, lze ale říci, že většina zisku je odváděna přímo držiteli licence,” uvedl mluvčí televize Nova Daniel Plovajko.
Firmy odmítly prozradit, kolik ze šesti korun za každou SMS získají mobilní operátoři. “Tyto informace jsou chráněny obchodním tajemstvím zainteresovaných smluvních stran a společnost Eurotel je proto nezveřejňuje,” uvedla mluvčí Diana Dobálová. Podle neoficiálních informací mají operátoři z jedné SMS větší příjem, než u svých běžných tarifů. Tam se přitom ceny pohybují nejčastěji mezi 1,20 a 3,00 Kč za zprávu.
V rámci osmi hlasování soutěže zatím diváci poslali pět milionů krátkých textových zpráv, dalších zhruba 150.000 hlasů přišlo telefonicky. Během každého dílu mají zájemci na hlasování zhruba hodinu a půl. Rekordní počet, přes 800 000 zpráv, poslali během posledního dílu, který se vysílal v neděli 9. května.
Sítě operátorů zatím nápor SMS zvládají bez větších problémů. Jsou stavěné na ještě vyšší provoz o svátcích na konci roku. Jen loni na Štědrý den uživatelé mobilních telefonů poslali přes 50 milionů zpráv.
Zájem o hlasování prostřednictvím SMS podle očekávání operátorů dále poroste. Rekord podle Petra Šindlera z Českého Mobilu očekávají při finálovém večeru, kdy se bude rozhodovat o vítězi soutěže. “Největší nápor na síť očekáváme při posledním finálovém kole, kdy by, podle našich propočtů, měla být opět posunuta hranice rekordu v počtu zpráv odeslaných během jedné vteřiny,” doplnila Dobálová.
Diváci nejčastěji hlasují ze sítě Eurotelu, který má podíl na počtu odeslaných SMS kolem 42 procent, následují T-mobile se zhruba 38 procenty a Oskar Českého Mobilu s pětinovým podílem. Na českém trhu je podle neoficiálních odhadů téměř 9,9 milionu aktivních mobilních telefonů.

×

Minulý týden sledovala ČT2 díky hokeji téměř čtvrtina diváků

Starší článek

Průzkum: Roste počet webů šířících nenávist

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více