Delvita a Ahold posilují privátní značky

24. 5. 2004 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Skupiny Delhaize a Ahold budou ještě výrazněji podporovat privátní značky než dosud. Společnost Delhaize, která v ČR provozuje prodejny Delvita, uvádí novou řadu privátních výrobků pod značkou „365“. Značka 365 bude mít speciální in-store pozice a bude orientována na nízké ceny. Zároveň bude tato značka uvedena také na Slovensku, v Belgii, Rumunsku a Řecku. Intenzivní zahájení projektu 365 je tak jedním z prvních důsledků vstupu ČR a SR do EU. Jednou z hlavních tezí je, že Delvita nebude pod touto značkou uvádět speciality, ale spíše výrobky, jež si zákazníci denně kupují. Řetězec plánuje uvést na počátku zhruba dvacet takových produktů, do konce roku však řadu rozšíří na více než sto položek. Delvita i nadále bude prodávat výrobky pod vlastní privátní značkou Delvita a Levně.
Podobný, na nízkou cenu orientovaný koncept uvádí i společnost Ahold CR ve svých prodejnách Albert a Hypernova pod svou privátní značkou Euro Shopper. V České republice, Polsku a na Slovensku se v průběhu května objeví na 30 nových výrobků Euro Shopper. Tato značka nahradila někdejší značku Koruna. Sortiment výrobků Euro Shopper pokrývá nejprodávanější potraviny a spotřební zboží a čítá asi 150 položek.

-Bohuslav Bohuněk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.