Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Čtvrtletní ztráta francouzské Vivendi Universal se snížila

Redakce MAM27. 5. 2004

Čistá ztráta francouzské mediální skupiny Vivendi Universal se v prvním čtvrtletí snížila na šest milionů eur díky vyšším příjmům z telekomunikací, placené televize a zábavy. Před rokem byla tříměsíční ztráta skupiny 319 milionů eur, uvedla Vivendi v dnešní zprávě.
Provozní zisk skupiny v prvním čtvrtletí vzrostl o deset procent na 930 milionů eur, před rokem byl 844 milionů. Na provozní úrovni tak hospodaření Vivendi Universal překonalo výsledek 896 milionů eur, který očekávali analytici.
Na trhu telekomunikací má Vivendi společnosti SFR a Maroc Telecom, v zábavním průmyslu působí Vivendi Universal Entertainment. Ziskový byl i Canal Plus, největší operátor placeného televizního vysílání ve Francii. Pokles příjmů skupina vykázala v hudebním průmyslu a na trhu videoher.
Společnost prodává aktiva, aby snížila zadlužení. Zatímco na konci čtvrtletí byl čistý dluh skupiny 11,6 miliardy eur, počátkem května se snížil na sedm miliard díky prodeji aktiv v zábavním průmyslu skupině NBC, televizní divizi koncernu General Electric.
Akcie Vivendi Universal od začátku roku posílily o 4,2 procenta, za celý minulý rok se emise polepšila o 25 procent. Po zveřejnění zprávy akcie skupiny vzrostly o dvě procenta, napsala agentura Reuters.

×

Úspěšný teleshopping

Starší článek

Češi za nákupy z katalogu loni utratili téměř 9 miliard Kč

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více