Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Čtvrtletní výdaje na reklamu v USA vyskočily

Redakce MAM27. 5. 2004

Výdaje na reklamu ve Spojených státech za první čtvrtletí vyskočily o sedm procent na 24,2 miliardy dolarů. Údaj potvrdil názory expertů, že obnova růstu v odvětví nabírá obrátky, uvedla průzkumová agentura Nielsen Media Research.
Údaje jsou předběžné. Růst překonal předpovědi prognostiků na celý letošní rok. V datech nejsou zahrnuty výdaje na internetovou reklamu, jejichž nárůst se za celý letošní rok odhaduje až na 20 procent.
Ve vývoji reklamních výdajů se v průběhu roku projeví letní olympijské hry v Aténách a politická reklama před listopadovými volbami v USA. Obě události růstu reklamních výdajů napomohou, uvedla agentura Nielsen.
Největší sumy za reklamu utrácely ve čtvrtletí společnosti Procter & Gamble, General Motors a Walt Disney, uvedla Nielsen Media Research. Společnost je divizí nizozemského vydavatele VNU.
Výdaje do internetové reklamy Nielsen do výsledku nezahrnul, protože proti minulému roku změnil parametry průzkumu, uvedl vice-prezident marketingu Nielsen Monitor-Plus Warren Dobbs. Podle pondělní zprávy agentury Interactive Advertising Bureau za první čtvrtletí internetová reklama vzrostla o 39 procent na rekordních 2,3 miliardy dolarů, napsala agentura Reuters.

×

Autotec bude s méně vystavovateli a na menší ploše

Starší článek

Turecká státní televize bude vysílat v kurdštině

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více