Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Čtvrtina uživatelů používá monitory s nízkým rozlišením

Redakce MAM19. 5. 2004

Téměř čtvrtina tuzemských uživatelů internetu v současnosti používá na svých monitorech nastavení, které jim neumožňuje plnohodnotné zobrazení webových stránek. Nízké rozlišení 600×800 bodů podle statistiky Navrcholu.cz stále používá asi 22,6 procenta uživatelů.
Malé rozlišení monitoru může být podle manažera projektu Jána Simkaniče nepříjemné například v případě, že tvůrci webů nastavují pevnou šířku stránek, která přesahuje rozměry malých obrazovek. Takto nastavený monitor není schopen najednou zobrazit celou webovou stránku, a uživatel musí proto okno posouvat, aby viděl tu část stránek, která není zobrazena.
Kolem 62 procent uživatelů má v současnosti na svých počítačích rozlišení 1024×768 bodů. Ještě vyšší rozlišení má k dispozici jen přibližně 13 procent uživatelů.
Na rozdíl od rozlišení již většinou uživatele v prohlížení internetových stránek neomezuje barevná hloubka monitoru. Téměř 70 procent uživatelů používá 24bitové nastavení barev TrueColor a více než čtvrtina HiColor. Naopak 256 a méně barev používají jen necelá dvě procenta počítačů.
České internetové servery v březnu navštívilo rekordních 4,18 milionu uživatelů, což je o téměř osm procent vyšší než v dosud rekordním únoru. Rekordní hodnoty dosáhl i počet návštěvníků z tuzemska. Ten se proti únoru zvýšil o sedm procent na téměř tři miliony.

×

ÚOHS dal Českému Mobilu za kartel pokutu 6,5 mil. Kč

Starší článek

Sony zahájila exkluzivní rozhovory o koupi filmového studia MGM

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více