Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČT2 minulý týden předčila Primu i ČT1

Redakce MAM6. 5. 2004

Večerní podíl ČT2 minulý týden vystoupal na 20,4 procenta proti předchozím 8,8 procenta. Diváky druhý program přilákal zejména přenosy z hokejového mistrovství světa. Ostatním televizím sledovanost v hlavním vysílacím čase klesla. Zejména Nova ztratila, když se její podíl snížil ze 47,6 procenta na 39,3 procenta, ČT1 zaznamenala snížení na 19,8 ze 21,5 procenta a Prima na 16,5 z 18 procent.
Údaje o sledovanosti na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací.
Na ČT2 vévodily přenosy hokejových zápasů, ve kterých hrál český tým. Největší zájem vzbudila třetí třetina utkání Česka s Německem. Dívalo se na ni 2,27 milionu dospělých.
Celodenní podíl ČT2 se minulý týden zvedl na 18,9 z 11,7 procenta. Nova měla 37,2 procenta, následovala ČT1 s 19,8 procenta a Prima skončila těsně čtvrtá s 18,8 procenta.
Nejsledovanějším pořadem byla v uplynulém týdnu soutěž Česko hledá Superstar na Nově, která mírně předčila i Televizní noviny této televize. Boj uchazečů o kariéru pěvecké hvězdy si nenechaly ujít tři miliony diváků starších 15 let.
Na ČT1 patřily k nejsledovanějším pořadům Události a také seriál Místo nahoře, který přilákal 1,44 milionu dospělých. To je ale proti předchozímu dílu menší zájem. Na Primě z první desítky nečekaně vypadl seriál Třicet případů majora Zemana, který v předchozích týdnech vedl. Na čele ho vystřídal Zpravodajský deník následovaný seriálem Rodinná pouta.

×

Sony vstupuje na trh stahování hudby z internetu

Starší článek

GfK: Lidé očekávají od lékárníka radu a příjemné vystupování

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více