Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČT hospodařila ve čtvrtletí se ziskem sto milionů

Redakce MAM20. 5. 2004

Česká televize hospodařila v prvním čtvrtletí letošního roku se ziskem 96,8 milionu korun. Zprávu o hospodaření předložilo vedení televize Radě ČT na jejím jednání. Peníze použije ČT na výrobu a nákup nových pořadů, uvedl generální ředitel televize Jiří Janeček. Radní se však shodli na tom, že i když ČT dokázala peníze ušetřit, nic to nemění na potřebě zvýšit koncesionářské poplatky.
Na kladném hospodářském výsledku televize se podílely zejména reklamy a prodej práv ke snímkům i zrušení 118 pracovních míst. ČT podle vrchního ředitele Františka Lamberta snížila náklady ČT o 60 milionů, příjmy se naopak zvedly o 160 milionů korun oproti plánu. Předseda rady Jan Mrzena upozornil, že poprvé za jeho funkční období se také zvýšil počet lidí platících koncesionářské poplatky. “Hospodaření televize se stabilizuje,” prohlásil.
“Ušetřené peníze dáme na výrobu pořadů,” přislíbil Janeček. Pro letošní rok televize vyhradila na výrobu a nákup pořadů 900 milionů korun, nyní tedy bude mít ČT k dispozici celkem miliardu. “I tak je to stále méně než v předchozích letech, kdy na výrobu bylo určeno i jedna a půl miliardy,” upozornil Lambert. Podle Janečka nebude mít televize peníze například na předvýrobu pořadů na příští rok a stále bude muset v rozpočtu škrtat.
Podle radních skutečnost, že ČT ušetřila sto milionů za čtvrt roku, neznamená, že by se neměly zvýšit koncesionářské poplatky. “Zvýšení je nutné,” uvedl předseda rady. Podle Petra Uhla stále existuje nebezpečí, že si to někteří vyloží tak, že když televize dokáže hospodařit v plusu, proč chce zvýšit poplatky. “Zvýšení poplatků je nutné, protože to jinak ohrozí samotný charakter veřejné služby,” řekl Uhl.
Rozpočet televize na rok 2004 činí 4,3 miliardy korun a předpokládá se, že skončí jako vyrovnaný. Ztráta za rok 2003 činí 140 milionů, zatímco v roce 2002 to bylo ještě 400 milionů korun.

×

Prodej aut vázne, výrobci lákají na novinky

Starší článek

Novu sledovalo v hlavním čase minulý týden téměř polovina diváků

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více