Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČRo bude spoty před eurovolbami vysílat i na stanici Vltava

Redakce MAM7. 5. 2004

Český rozhlas bude vysílat příspěvky politických seskupení, která kandidují ve volbách do Evropského parlamentu, na stanicích Radiožurnál, Praha a nově i Vltava. Při dosavadních parlamentních volbách mohli posluchači slyšet volební spoty jen na frekvencích prvních dvou stanic. Příspěvky volebních uskupení budou minutové, informoval René Zavoral z oddělení komunikace Českého rozhlasu.
Spoty bude rozhlas vysílat podobně jako Česká televize od 26. května do 8. června v souladu se zákonem o evropských volbách. Veřejnoprávní televize už před dvěma týdny oznámila, že na každou z 31 dosud zaregistrovaných politických stran, hnutí a koalic připadne 28 minut vysílacího času.
Obě veřejnoprávní média musejí ze zákona poskytnout volebním seskupením celkem 14 hodin vysílacího času. Diváci České televize uvidí po 26. květnu minutové nebo dvouminutové upoutávky kandidujících uskupení na programu ČT1, a to v pracovních dnech od 16:05 do 17:15 a v sobotu od 13:00 do 14:10. Pořadí chce televize vylosovat 23. května, rozhlas o den později, tak aby uskupení měla na každé stanici stejný časový prostor, jak s tím počítá zákon.
Při předloňských parlamentních volbách kandidující strany své spoty využily různě. Většina se v nich snažila představit svůj volební program a jeho priority, některé se snažily diváky zaujmout humorně laděnými příspěvky a například KSČM ve svém čase oznamovala, že částku 50.000 korun na výrobu příspěvku věnovala dětskému domovu v Mostě.
Úroveň spotů byla tehdy podle odborníků různá. Některé považovali za zdařilé a profesionálně zpracované tak, že mohly ovlivnit například část prvovoličů či váhajících. Příspěvky některých menších stran a hnutí jim zase připomínaly spíše amatérské domácí video. Spoty, stejně jako placená inzerce v médiích nebo billboardy, podle expertů názory lidí ovlivňují daleko méně než každodenní zpravodajství, televizní a rozhlasové diskuse nebo novinové články.

×

Na Slovensku nejprodávanější Nový čas, Pravda předběhla Sme

Starší článek

Herci dabující Simpsonovy dostanou přidáno

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více