Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Český rozhlas pořádá Den otevřených dveří

Redakce MAM14. 5. 2004

Český rozhlas se v sobotu otevře návštěvníkům v rámci Dne otevřených dveří v novém Studiovém domě v Římské ulici v Praze 2. Své pracoviště představí Český rozhlas 1 – Radiožurnál a další stanice veřejnoprávního rozhlasu, informoval René Zavoral z Českého rozhlasu.
Návštěvníkům budou od 07:50 rozdávány časové vstupenky, a to ve vrátnici ČRo v Římské ulici, první zájemci vyrazí na prohlídkovou trasu v 08:00. “Absolvování prohlídky vyžaduje vzhledem k nutnému překonání mnoha desítek schodů jistou fyzickou zdatnost,” upozorňuje Zavoral případné zájemce. Součástí prohlídky studií, která potrvá asi padesát minut, bude také setkání s těmi, kteří denně vysílání připravují.
Lidem představí svou činnost také Nadační fond Českého rozhlasu. Před budovou ČRo si návštěvníci budou moci vyzkoušet i simulátor nárazu, který předvede, co s člověkem udělá náraz ve třicetikilometrové rychlosti do pevné překážky. Konec celé akce je naplánován na 18:00.
Den otevřených dveří pořádá Český rozhlas pouze jednou za rok, většinou však na podzim. “Letos výjimečně z technických důvodů jsme akci přesunuli na jaro. Na podzim se tak Den otevřených dveří neuskuteční,” poznamenal Zavoral. Do budoucna podle něj rozhlas neuvažuje o tom, že by pořádal podobnou akci vícekrát do roka.

×

Britský tisk debatuje o etice kolem snímků Daily Mirroru

Starší článek

Pražané jezdí na větší nákupy nejčastěji auty

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více