Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

České a moravské vinařství má vlastní slogan a logo

Redakce MAM19. 5. 2004

České a moravské vinařství má vlastní slogan a logo, které se budou používat například v tištěných materiálech a při výstavních a veletržních akcích doma i v zahraničí. Domácí vinařská produkce se má prezentovat pod heslem “Velká vína z malé země – Česká republika”. Logo ve tvaru osmicípé hvězdice má připomínat slunce, jehož paprsky naznačují vinné hrozny ve zlaté barvě.
Veřejnou soutěž na vytvoření sloganu a loga pro české a moravské vinařství vyhlásilo Národní vinařské centrum a Vinařský fond v odborné spolupráci s Design centrem České republiky, sdělil Jindřich Dušek z časopisu Víno revue. Loni v září vybrala odborná komise, složená ze zástupců vinařů i marketingových a reklamních specialistů, vítězný slogan přibližně ze stovky návrhů.
Soutěž na vytvoření loga k danému sloganu pak skončila neúspěchem, ačkoli komise dostala přibližně 60 návrhů. Následně získalo zakázku na vypracování loga designérské Studio Najbrt. Letos v květnu odborná komise logo schválila a doporučila k užívání.
Novou značku domácího vinařství má propagovat zvláštní kampaň, kterou by měl financovat Vinařský fond.

×

Sony zahájila exkluzivní rozhovory o koupi filmového studia MGM

Starší článek

Archiv deseti ročníků časopisu Vesmír vyšel na CD-ROM

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unilever

Unilever se zříká slova „normální“. Označení nevyhovuje spotřebitelům

Společnost Unilever v rámci nové strategie Positive Beauty odstraní ze všech svých obalů a reklam na značky kosmetických přípravků…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více