Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Češi za nákupy z katalogu loni utratili téměř 9 miliard Kč

Redakce MAM27. 5. 2004

Rostoucími tržbami i počtem zákazníků se podle Lidových novin mohou chlubit zásilkové domy. Češi za nákupy z katalogu loni utratili téměř devět miliard korun. Nejčastěji za oblečení, knihy a zboží pro domácnost.
“Podle našich odhadů byl v loňském roce obrat katalogových zásilkových obchodů zhruba 8,8 miliardy korun,” řekl
výkonný ředitel Asociace direkt marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) Tomáš Hájek. V roce 2002 to bylo něco málo přes osm miliard.
Nejvíce Češi z katalogu kupují dámské oblečení. Za ním následují knihy, hudební nosiče, zboží pro domácnost a pánské oblečení.
Největší zásilkové obchody jako Quelle, Neckermann nebo Otto přitom mají statisíce zákazníků.
“Počet našich zákazníků je zhruba 350 tisíc, což představuje ročně asi pětiprocentní nárůst,” řekla Romana Hájková z public relations firmy Neckermann. Stejný počet uvádí i další zásilkový prodejce, společnost Magnet Camif.
Služeb zásilkového obchodu loni podle výzkumu společnosti GfK Praha využívalo přes 34 procent dotázaných Čechů. Častějším zákazníkem jsou ženy, případně osoby s vyššími příjmy a nejméně středoškolským vzděláním. Nejvíce nakupují lidé ze Středočeského, Libereckého a Olomouckého kraje.

×

Čtvrtletní ztráta francouzské Vivendi Universal se snížila

Starší článek

Největším podnikem světa opět General Electric

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více