Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Češi jezdí více k moři mimo sezónu

Redakce MAM31. 5. 2004

Češi stále častěji cestují na dovolenou k moři mimo hlavní turistickou sezónu. Shodují se na tom cestovní kanceláře. V posledních letech totiž pozorují trend zájmu o stále kvalitnější a dražší ubytování, i nadále však při výběru dovolené hraje důležitou roli cena.
Zatímco ještě před pěti lety začínala hlavní turistická sezóna v červnu a končila v září, letos již mnoho cestovních kanceláří zahájilo charterové lety koncem dubna a plánují je až do konce října. Dlouho před a po sezóně se přitom nejezdí jen do vyloženě teplých oblastí, jako jsou například Kanárské ostrovy, kde je možné celoroční koupání. Například CK Vítkovice Tours, která se specializuje na Chorvatsko a Černou Horu, letos začala vozit klienty na Jadran již od 1. května.
Podle mluvčího CK Fischer Jozefa Ftoreka je zájem o dovolenou před sezónou v květnu a červnu znatelný hlavně u mladých lidí. Ti vyhledávají aktivní formu zahraniční dovolené, tedy sport, zábavu a noční život.
“Z asi 2,5 miliónu lidí, kteří se letos v letní sezóně vypraví na dovolenou za hranice, jich v době mimo letních prázdnin bude trávit volné dny v cizině 40 procent. Ještě loni to bylo 37 procent a před pěti lety jen 28 procent,” řekl ředitel analytické firmy Mag Consulting Jaromír Beránek.
Podle Beránka si turisté v době před sezónou mohou za stejnou cenu jako v době prázdnin dopřát v podstatě o třídu kvalitnější hotel. Za cenu nejčastěji využívaných tříhvězdičkových hotelů tak často rodiny volí v předsezóně luxusnější čtyřhvězdičkové ubytování, velmi často se stravováním all inclusive – tedy vše v ceně.
“Dovolená v červnu vyhovuje klientům především proto, že je oproti hlavní sezóně levnější často o 15 až 20 procent,” dodal Ftorek.

Hospodářské noviny, 31. 5. 2004, autor: (čtk, šal)

×

Kabelové kanály ztrácí příležitostné fanoušky

Starší článek

Nové obrazovky pro trafiky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více