Internetový portál Centrum.cz začal po vzoru konkurenčního Seznamu.cz spolupracovat se serverem, který nabízí pracovní příležitosti. Zatímco Seznam začátkem roku koupil server Volna-mista.cz, Centrum se dohodl s firmou LMC na dodávce kompletních informací o pracovních místech z největších tuzemských serverů v této oblasti jobs.cz a prace.cz. Vyplývá to ze sdělení firmy.
Výraz práce patří podle ředitele Centrum.cz Oldřicha Bajera již dlouhodobě mezi absolutně nejvyhledávanější slova na internetu, a proto je kvalitní nabídka v této oblasti pro portál důležitá. Hledání práce přes internet, a tedy odklon od klasických metod hledání práce prostřednictvím tisku, je podle něj výrazným trendem.
„Nová služba umožní zaměstnavatelům rozšířit zásah jejich inzerce o skupinu internetových uživatelů, kteří ještě nechodí na jobs.cz a prace.cz a nabídky práce si prohlížejí v katalozích vyhledávačů,“ uvedl marketingový ředitel LMC Jiří Navrátil.
Dva nejnavštěvovanější portály Seznam a Centrum si konkurují i v dalších službách. Vedle nabídky realit jsou to od přelomu února a března například specializované stránky s nabídkou ojetých aut Sauto a Automix.
Centrum v březnu navštívilo 1,27 milionu lidí. Návštěva Seznamu dosáhla 2,8 milionu. Celkem na českém internetu surfovalo rekordních 4,2 milionu lidí.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?