Čechům vadí objem reklamy v televizi a spoty cílené na děti

20. 5. 2004 13:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Češi by uvítali méně reklamy v televizním vysílání. Zhruba 49 procent lidí je přesvědčeno, že množství reklamy v televizi je určitě příliš velké, dalších 39 procent lidí se k tomuto názoru spíše přiklonilo. Více než polovina Čechů také odsuzuje reklamu cílenou na děti. Vyplývá to z průzkumu mínění, který provedla společnost Median. Pouze devět procent lidí se domnívá, že v televizi příliš mnoho reklamy spíše není. Podle dvou procent dotázaných tomu tak není určitě. Méně jednoznačný názor mají Češi na reklamu zaměřenou na dětské publikum. Více než polovina Čechů (61 procent) tento způsob propagace zboží odsuzuje, z toho 28 procent rozhodně. Spíše ji neodsuzuje přibližně 30 procent Čechů. Dalším osmi procentům tento druh reklamy nikterak nevadí. Názor na množství reklamy v televizi i na přítomnost reklamy cílené na děti zjišťovala společnost Median v průzkumu mínění MML – TGI, MEDIAN, 03/IV+04/I loni od 23. června do 14. prosince u 8125 lidí ve věku od 12 do 79 let. Jedno procento dotázaných na otázky neodpovědělo.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.