Češi by uvítali méně reklamy v televizním vysílání. Zhruba 49 procent lidí je přesvědčeno, že množství reklamy v televizi je určitě příliš velké, dalších 39 procent lidí se k tomuto názoru spíše přiklonilo. Více než polovina Čechů také odsuzuje reklamu cílenou na děti. Vyplývá to z průzkumu mínění, který provedla společnost Median. Pouze devět procent lidí se domnívá, že v televizi příliš mnoho reklamy spíše není. Podle dvou procent dotázaných tomu tak není určitě. Méně jednoznačný názor mají Češi na reklamu zaměřenou na dětské publikum. Více než polovina Čechů (61 procent) tento způsob propagace zboží odsuzuje, z toho 28 procent rozhodně. Spíše ji neodsuzuje přibližně 30 procent Čechů. Dalším osmi procentům tento druh reklamy nikterak nevadí. Názor na množství reklamy v televizi i na přítomnost reklamy cílené na děti zjišťovala společnost Median v průzkumu mínění MML – TGI, MEDIAN, 03/IV+04/I loni od 23. června do 14. prosince u 8125 lidí ve věku od 12 do 79 let. Jedno procento dotázaných na otázky neodpovědělo.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).