Podle posluchačů rozhlasu má nejvíce šarmu herečka Fialová

31. 5. 2004 10:05

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejvíce šarmu měla v loňském roce herečka Květa Fialová. Myslí si to posluchači Českého rozhlasu Hradec Králové a Českého rozhlasu 2, kteří přispěli do osmého ročníku celostátní ankety o Šarmantní osobnost roku. Výsledky rozhlas vyhlásil na slavnostním galavečeru v Jiráskově divadle v Novém Bydžově.
Vítězka ankety Květa Fialová, která si jako hlavní cenu odnesla keramické slunce od akademické sochařky Dagmar Štěpánkové, není v soutěži nováčkem. Při loňském ročníku obsadila třetí místo. Letos za Fialovou skončil herec Jan Přeučil a třetí byl zpěvák Ladislav Kerndl.
Letošní novinkou soutěže bylo tipování prostřednictvím internetu, které tak rozšířilo tradiční hlasování prostřednictvím korespondenčních lístků a emailů. Na internetu nejvíce hlasů dostali Jan Přeučil a plavkyně Ilona Hlaváčková.
Květa Fialová se vítězstvím zařadila do společnosti zpěváka a moderátora Marka Ebena, režiséra a herce Zdeňka Svěráka, někdejšího státního zástupce Miroslava Antla, bývalého majitele cestovní kanceláře Václava Fischera, zpěvačky Heleny Vondráčkové, režiséra Zdeňka Trošky a herce a moderátora Vladimíra Čecha. Ti všichni v rozhlasové anketě vyhráli v minulých ročnících. Anketu může člověk podle jejích pravidel vyhrát jen jednou.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.