Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Tabákové firmy spustily informační kampaně

Externí autor31. 5. 2004

Tiskovou reklamní kampaň, jež má na jednu stranu upozornit kuřáky, že neexistuje zdravá cigareta, na druhou však dát ke zvážení, jestli by neměli “při vývoji cigarety se sníženým rizikem spolupracovat státní orgány a zdravotníci a společně rozhodnout, zda se jedná o výrobek s potenciálně sníženým rizikem, a zároveň určit, co mohou o této skutečnosti firmy sdělit spotřebiteli”, spustil minulý týden největší výrobce cigaret na světě Philip Morris (PM).
In-house vytvořené inzeráty reagují na sérii žalob, které viní tabákové firmy z nedostatečného informování o zdravotních následcích kouření, i na chystané omezení propagace tabákových výrobků pouze na místo jejich prodeje. To začne platit od 1. července. “Jedná se o celosvětovou snahu společnosti Philip Morris informovat spotřebitele a širokou veřejnost o citlivých otázkách týkajících se kouření,” řekla M&M Danica Siváková, ředitelka vnějších vztahů PM. Z jejích odpovědí však není jasné, zda se firma bude spolu s vývojem “cigarety se sníženým rizikem” snažit apelovat na vládu, aby restrikce v oblasti reklamy zmírnila. Danica Siváková pouze uvedla, že “Philip Morris otevřeně říká, že žádná bezpečná cigareta neexistuje. Nicméně víme, že lidé od nás očekávají, že se budeme snažit o vývoj cigarety s potenciálně sníženým rizikem. O tom, zda cigareta má potenciálně snížené riziko, a o způsobech, jak tuto skutečnost komunikovat, však musí rozhodnout státní instituce”.
Konkurenční tabákový koncern JTI zase začal minulý týden formou tiskových inzerátů informovat o změnách v oblasti propagace cigaret své prodejce.

-Jindřich Jirásek-

×

Nové obrazovky pro trafiky

Starší článek

Na předpremiéru Českého snu přišlo jen pár podvedených zákazníků

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více