Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ČT se bude podílet na výrobě 11 projektů

Externí autor31. 5. 2004

Českým filmařům svitla naděje. Poté co největší tuzemský producent Česká televize loni na podzim oznámil, že vzhledem k nedostatku finančních prostředků pozastavuje svou účast v koprodukci českých filmů, přece jen některé projekty mohou počítat s její podporou. Veřejnoprávní televize oznámila, že se bude podílet na vzniku 11 snímků.
“Kritéria výběru se řídila uměleckou kvalitou předloženého scénáře, finančními nároky projektu, jeho využitelností na obrazovce ČT a v neposlední řadě i posláním veřejnoprávního média pomáhat vzniku filmových děl nekomerčního charakteru,” uvedl mluvčí ČT Martin Krafl.
Podle něj se však bude jednat pouze o takzvané věcné plnění, tedy využití televizních kostýmů a rekvizit, studií ČT nebo obrazové a zvukové postprodukce ve filmových laboratořích.
Mezi vybranými filmy, v nichž chce ČT participovat, se nachází dva projekty producenta Čestmíra Kopeckého, snímek vycházející z knihy Vladimíra Párala Milenci a vrazi nebo další film režiséra Tomáše Vorla Skřítek.

Hospodářské noviny, 31. 5. 2004, autor: (abo)

×

DSF od podzimu digitálně

Starší článek

NBC Universal se chystá do Evropy

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Pixabay.com

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více