Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Bild uspořádal telefonické hlasování o výměnách v německé vládě

Externí autor11. 5. 2004

Výměny ministrů v německé vládě, častý předmět mediálních spekulací, dostaly konkrétní podobu na stránkách bulvárního Bildu. Tento nejčtenější deník v Německu přiřadil jednotlivým ministrům telefonní čísla a vyzval čtenáře, aby hlasovali, koho v kabinetu nechtějí. Akce, která připomíná “vyhazování” účastníků televizních soutěží, se zúčastnilo 70 000 lidí. Neobstáli by čtyři členové kabinetu.
“Propadli” ministr financí Hans Eichel, ministryně sociálních věcí Ulla Schmidtová, ministr životního prostředí Jürgen Trittin a šéf resortu dopravy a výstavby Manfred Stolpe. Schmidtovou, která je spojena s nepopulární a kritizovanou reformou zdravotnictví, by chtělo odvolat 23 procent volajících čtenářů. Ministr dopravy zase podle Bildu doplácí na neúspěchy při zavádění dálničního mýta. “Tolik rádců má kancléř jen zřídka,” komentuje list údajnou “krizi v kabinetu”.
Média o výměnách ministrů kancléře Gerharda Schrödera spekulují s různou intenzitou dlouho. Naposled v pondělí popíral mluvčí vlády plány na výměnu ministra financí Eichela kvůli rozpočtovým neshodám s ostatními členy vlády. Sdělovací prostředky spekulovaly o tom, že ministři ignorují Eichelovy plány zacelit nové díry ve státním rozpočtu a splnit rozpočtový limit Evropské unie.
Škrty totiž ubírají vládě na oblibě u veřejnosti, což může být v letošním roce plném zemských a komunálních voleb pro vládní strany fatální.
Naopak šéf resortu vnitra Otto Schily má podle Bildu oblibu veřejnosti zaručenou, pro jeho výměnu hlasovalo jen 752 lidí. Mezi další populární členy vlády patří třeba Renate Künastová, která šéfuje resortu zemědělství a ochrany spotřebitelů, nebo šéf resortu obrany Peter Struck.

×

Na Zlaté Praze byla tvůrčí dílna televizí z Východu

Starší článek

Značky Prazdroje zvítězily na pivním mistrovství světa v USA

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více