Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Centrum a Seznam chystají rozšíření emailových schránek na 1 GB

Externí autor11. 5. 2004

Konkurenční portály Centrum a Seznam začaly připravovat službu, která jejich uživatelům umožní zvýšení kapacity emailových schránek až na jeden gigabajt. Jejich současná velikost se přitom pohybuje kolem deseti megabajtů, což je stokrát méně. Obě firmy přišly s ohlášením služby téměř současně, její spuštění Seznam chystá na konec roku, Centrum ji hodlá zprovoznit dříve.
Služba by v obou případech měla být zdarma. Bude sice obsahovat reklamu, ale uživatelům, kteří se připojí k internetu přes Seznam.cz se reklama zobrazovat nebude, vysvětlil šéf Seznamu Ivo Lukačovič.
Podle ředitele Centrum.cz Oldřicha Bajera umožní zavedení služby zkušenosti z vlastní vyhledávací technologie Morfeo a změna struktury poštovních služeb. Doplnil, že firma na vývoji služby pracuje již několik týdnů.
Zvyšování kapacity schránek elektronické pošty v zahraničí oznámily například oblíbený vyhledávač Google či izraelský portál Walla. Do schránky o velikosti jednoho gigabajtu se vejdou například soubory se dvěma celovečerními filmy, či třemi hrami nebo několik tisíc fotografií.
Zatímco u Seznamu využívá email zdarma zhruba 1,4 milionu lidí, na Centru to je asi 600 000 uživatelů.

×

Ve třetím kole soutěže o SuperStar přišlo přes 800 000 hlasů

Starší článek

Liberty Media má čtyřnásobně vyšší tržby, ale přitom ztrátu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: AČRA MK

Konference Digimedia se přesouvá na září

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem

Mladí řidiči jsou na silnicích až 2,5 krát rizikovější. Každý pátý majitel auta ve věku 18 let způsobí nehodu. V kampani proti agresivitě za volantem proto…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Nestlé představuje přírodní kakao v kampani od MSL

Online komunikace zaměřená na tradiční i přírodní kakao poběží až do letošních Vánoc. Probíhá na Instagramu a blogu influencerky Markéty Marešové.
12. 4. 202112. 4. 2021
Média

Sportisimo pokračuje s mediální agenturou PHD

Mediální agentura PHD zajistí i v letošním roce nákup a plánování médií pro sportovní řetězec Sportisimo. Ten aktuálně expanduje a zároveň zvětšuje je svou…
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více