Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Sázkové kanceláře díky výsledkům šampionátu vydělaly

Externí autor11. 5. 2004

Obrovský zájem sázkařů provázelo letošní mistrovství světa v ledním hokeji. Tipsport, největší česká sázková kancelář, zaznamenal patnáctiprocentní nárůst sázek oproti loňskému šampionátu ve Finsku. Sazka zase hlásí ve srovnání s běžným provozem zvýšení až padesát procent.
“Lidé u nás prosázeli sto dvacet miliónů, vyplatili jsme jim o dvacet miliónů méně,” prozradil Lubomír Ježek, mluvčí Tipsportu. V plusu byly i další firmy, včetně Fortuny či Sazky, ale konkrétní částky neprozradily. K tomu přispěla téměř bezmezná víra fanoušků v český tým, jenž nakonec neuspěl, a některé překvapivé výsledky.
U Tipsportu si na šampionát vsadilo zhruba tři sta tisíc lidí. “Sázelo se především na český tým. Lidé mistrovstvím světa žili a mohli také vidět hokejisty na vlastní oči,” vysvětlil Ježek. “Škoda, že Češi vypadli již ve čtvrtfinále. Zájem sázejících mohl být ještě vyšší,” dodal.
V průběhu šampionátu padly i některé zajímavé sázky. Například u Fortuny si jeden z fanoušků před finálovým zápasem Švédsko – Kanada vsadil tři sta tisíc korun. “Sedmdesát dal na to, že Švédové vyhrají první třetinu, a vyhrál. Zbytek dal na jejich celkové vítězství, tam jsme již byli úspěšní my,” uvedl pro agenturu ČTK mluvčí Fortuny Radek Šilhan. U Sazky zase jeden zákazník vsadil půl miliónu korun na vítězství Slovenska nad Švýcarskem, na čtvrtfinálový duel, ve kterém nakonec Slováci svého soka udolali. Bral tak navíc sto tisíc korun.
Tipsport zaznamenal největší výhru svého klienta v Brně. Tam si jeden šťastlivec v sobotu vsadil tzv. čtrnáctiaktovku (tj. 14 různých sázek na jednom tiketu), kde měl fotbal, tenis i semifinálový zápas Švédsko – Spojené státy, ve kterém Švédové vyhráli. Za vložených 18 tisíc korun inkasoval téměř milión.

Hospodářské noviny, 11. 5. 2004, autor: (tom)

×

Přenosy z hokeje přitáhly víc diváků než loni

Starší článek

Média živí i královské svatby

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více