Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Přenosy z hokeje přitáhly víc diváků než loni

Externí autor10. 5. 2004

Televizní přenosy hokejového mistrovství světa byly letos proti loňsku divácky úspěšnější. Bylo tomu tak přesto, že český výběr loni postoupil až do bojů o bronzové medaile, zatímco letos vypadl už ve čtvrtfinále. K vyšší sledovanosti přispěl zřejmě fakt, že šampionát se letos konal v Česku a od národního týmu se čekaly zlaté medaile, sdělil mluvčí České televize Martin Krafl.
Letošních 29 vysílaných utkání vidělo v průměru 899.000, tedy 10,6 procenta dospělých. Loni přenosy průměrně vyhledávalo 784 000, tedy 9,3 % lidí starších 15 let. O něco slabší byl v tomto roce zájem dětských diváků.
Vliv na diváckou přízeň mohlo podle Krafla mít i konání pražské části a závěrečných bojů v nové aréně, jejíž stavbě a dokončení patřila značná publicita.
Nejsledovanějším přenosem celého šampionátu bylo utkání, v němž Američané vyřadili Čechy z dalších bojů. Ve středu 5. května ho sledovalo 2,697 milionu dospělých. Bylo to 63 z každé stovky diváků této kategorie v danou dobu u televizorů. Finále proti tomuto zápasu výrazně zaostalo. Podle ČT se potvrdilo očekávání, že o závěrečné přenosy bez účasti české reprezentace bude viditelně menší zájem diváků.
Nedělní odpolední zápas Slováků s Američany o bronzové medaile si nenechalo ujít 998 000 lidí. Večerní finálový boj Kanady se Švédskem o zlato přilákal 917 000 diváků nad 15 let.
Všeobecně se při tomto i minulém šampionátu většímu zájmu těšilo účinkování české reprezentace než ostatních mužstev. Letos byl ale zájem výraznější. Přenosy zápasů národního týmu vidělo v průměru 1,85 milionu dospělých, tedy více něž pětina. Loni to bylo 1,13 milionu, což je asi 13,4 procenta. Při hokejovém mistrovství v obou letech u obrazovek dominovali muži nad ženami.

×

Sazka Arena prodala při MS tolik piva jako hospoda za tři roky

Starší článek

Sázkové kanceláře díky výsledkům šampionátu vydělaly

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více